When you can´t go right, go left

Anna pysslar just nu, det går hm.... framåt (tillsammans med lite nackspärr och ögon som går i kors) Nej nu får jag ge mig, kämpar på med födelsedagskort som två goa födelsedagsgrisar ska få. Imorgon fyller nämligen goa Hannah (som förresten har varit utbytesstudent i Kanada) hela 18 år och på torsdag fyller Emma the dear 17 år! Här blir vi jordsnurr äldre på löpande band minst sagt. Så ikväll ska vi över till Emma och ha en liten get together för att fira dem.
Idag har det annars varit öppet hus på skolan som jag tyckte var jättekul (skolan på en lördag, menmen), detta då man fick möjlighet att prata med så många personer och göra sitt bästa för att försöka räta ut lite frågetecken (jag kommer ihåg när man själv skulle välja, jisses vilken djungel!)
Sedan så köpte jag Eclipse idag! Wihoo, trevligt, trevligt. När familjen var och handlade såg de att den hade kommit ut och det hade jag nästintill glömt bort, men skyndade mig iallafall till att köpa den. Så nu är det bara att överkonsumera den ett tag!



Eclipse i högsta hugg och med vår skoltröja på!

Ha en trevlig lördagskväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0