Grattis mormor och love is in the air

Ska börja med att säga grattis gånger 2, dels till min söta mormor som fyllde år igår på alla hjärtans dag och dels till min moster Annette som fyller år idag, grattis! Det är väldigt många som fyller år i februari, Simon och Sandra m.m. Även Grattis nu när Sverige har vunnit sitt första OS guld! Heja Charlotte Kalla! 
Hade ni en bra alla hjärtans dag? Hoppas det <3
I helgen har det varit lugnt, firade som sagt här hemma med tårta och allt som hör till :) Även pallrat mig iväg till lite träning också och tryckt in lite pluggande. Sedan är det alltså denna veckan to go innan sportlovet! Wihoo! Några planer? Det ska bli skönt att ta det lugnt och känna att man har en ledig vecka må jag säga och sedan är det inte helt fel att fylla år på lovet heller ;) 
Har även bestämt mig för att ta tag i mitt Harry Potter läsande, då jag känner mig sådär fem år senare än de flesta! Men är iallafall på trean nu och de är riktigt bra!  
Men ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0