Schlager och godis!

Aloha!
Hoppas att allt är bra med er gott folk denna lördagkväll. Dagen till ära satsade jag på ett spinningpass på förmiddagen och det kändes idag, puh! Sedan har det blivit lite pluggande, veckan som kommer i skolan är fullsmockad med grejer. Snart är det i alla fall dags för finalen i melodifestivalen, ska ni se den? Några favoriter? Hm, I like söta Salem Al Fakir och jag kan tro att Erik Saade har nästan bäst chans i Eurovision. Så det blir kvällen framöver. Igår hände det också mycket för min del i Twilightvärlden! *trumvirvel* sex dagar kvar till New Moon släpps på DVD, yeeeey och teaser trailern till Eclipse släpptes!
http://www.youtube.com/watch?v=S2HIda5wSVU&feature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: linnea

tack för din varmande kommentar.

Bilder på mitt rum kommer innaom någon vecka har inte haft tid.

Lägg gärna ut någon bild på dig på din blogg skulle vilja se hur du ser ut !

2010-03-15 @ 18:08:54
URL: http://glitterbloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0