puss.

Tjena! Måste verkligen bli bättre på att skriva här känner jag! Men då jag är allmänt seg kommer här en liten sammanfattning! Har varit i Särö (nära Göteborg) under helgen för att fira min kusin vitamin som har fyllt 15 år, grattis! Pappa har varit duktig och sprungit Springtime, bra jobbat! Och jag kämpade trött med kemin igår (en lördag, jisses!) Idag är det premiär för sommarens utställningar på Fredriksdal, bl.a. Förunderliga Föremål där min mamma har varit med och fixat. Så har ni vägarna förbi är det bara att ta en liten titt! Just nu sitter William och kollar på TV:n. Jag håller som vanligt inte direkt koll på klockan. Men snart ska jag till kyrkan för att träffa konfirmanderna.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: maria

är du ledare för något konfirmationsläger nu i sommar eller? :) kram!

2010-05-13 @ 10:31:30
URL: http://lifeintechnicolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0