Från och med du

Hejsan! Verkligen skönt att vara hemma nu, skolan tar ut sin rätt kan man säga. Men det gäller att se det positivt, för tänkt, om en månad vid den här tiden är det julafton! Ojojoj, det känns inte alls längesedan man gick i tunna klänningar och var ute under svala sommarkvällar. På tal om tiden så snurrar så många tankar i mitt huvud, det går inte en dag utan att man tänker på utbytesåret. Var är jag om ett år? Hur känner jag mig? Det pirrar i kroppen och känns helt overkligt bara jag snuddar vid tanken.
Jag vill också säga att jag blir varm ändå in till hjärtat när läsare tittar in här. Också jätteroligt när man får kontakt med andra utbytesstudenter med samma mål.

Nu ska jag fortsätta mysa med familjen och sen blir att gå och lägga sig!

Simma lugnt



Bild från en vinterdag i backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0