Hej då kväll

Cheesecake, små minipizzor, bål, tunnbrödrullar, marshmallows.... Ikväll är det med andra ord dags för en liten hej då kväll inför the big trip.
Känns konstigt, att det verkligen är ett hej då, kan inte riktigt förstå det. Men I´ll be back lagom till studenten nästa år (minus mössan då för min del)  

Jag kommer ihåg när man läste om tidigare utbytesstudenter och när de började ge sig av, då kändes detta som en avlägsen dröm, något som skulle bli av om en väldigt lång tid. Att det är mindre än två veckor kvar tills jag själv sitter där på planet går inte riktigt att ta in. Det är läskigt, men samtidigt så ofantligt spännande!
Men tills den sextonde augusti ska jag passa på att njuta så mycket som möjligt av min underbara familj, kära vänner, Sverige i allmänhet och allt gott därtill!


Puss och kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh nej vad synd :( meeeen vi kommer nog att ha det grymt ändå! :D

2011-08-04 @ 18:50:32
URL: http://annahelgesson.blogg.se/
Postat av: Anna

jag gissar det är hålligång denna kväll!!! ha det så trevligt med alla kompisar.

Kramar från Farmor!

Farfar Fredrik o Vanja hälsar!

2011-08-04 @ 22:20:42
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: LOOOO

haha, gud såg din kommentar nuu!!! men åååå NEW YORK. Jag känner inte dig men jag är säker på att vi kommer att worka the streets of new york som vilket radarpar som helst!! :)

2011-08-07 @ 23:55:15
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0