Min första volleyball träning!

Nu har veckan startat igen här på Twin Bridges High school och vi har hunnit fått lite läxor. Har matteuppgifter och ett english grammar test till imorgon som jag är lite nervös för! Alla andra verkar ta det lugnt, men är rädd att det blir klurigt.
Annars går det framåt, var på min första volleyballträning idag! Var nervös innan, men tyckte att det var roligt när man väl var igång! Tjejerna i laget är verkligen goa så det peppas som bara den.
Speciellt när jag hade problem med lite saker ;)
Som t.ex. att göra överhands serve istället för att göra underifrån och då kommer de fram och visar hur jag ska göra, tyckte det var gulligt!
Som när Morgan tar fram en boll och säger att hon känner på sig att detta är lyckobollen som kommer att gå över nätet!
Det enda som var lite tråkigt var att jag lyckades få en boll på fingret, så kunde inte vara med hela träningen, fick istället gå med ispåse. Men hoppas att det blir bättre imorgon!
Nu får jag nog fortsätta med the english grammar!
Min fina skola!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har bytt blogg från Bella i USA till http://livingtheusdream.blogg.se

2011-08-30 @ 22:36:46
URL: http://livingtheusdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0