Love winter!

Go kväll!
Jag hoppas att allt är bra med er alla! Den femte December idag och det rullar på mot jul! Idag är det också ingen mindre än fina Hannahs födelsedag! Grattis vännen!
.
Är slut må jag säga, började dagen med basketträning, håll i hatten, klockan 6 på morgonen! Vad kan jag säga, de är lite smått tokiga här! Skämt åsido, vi var tvugna att ta träningen då därför att de skulle ha en dansuppvisning under vår kvällstid på gymmet ikväll.
Kan lungt säga att alla var lagom trötta, komiskt då man kommer in i hallen och tjejerna ligger på golvet med huvudet mot basketbollen!
Men coach visade barmhärtighet till oss som tur var då vi tog det rätt så lungt.
Sedan har skoldagen rullat på och jag kom hem tidigt idag med skolbussen.
.
Imorgon är det ännu en dag, har ett klurigt biologiprov som jag är lite nervös för! Hoppas att det går bra!
.
Nu ska jag nog kika in julkalendern och sedan fortsätta plugga!
.
.
Förresten så måste jag bara lägga in lite mysiga bilder som Julia tipsade om från den här finfina sidan. Man kan inte annat än le!
.
All min kärlek till er!

<3

<3

<3

 

<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0