Födelsedag!

Ojski bojski, idag blir man 18 år! Det är ganska knäppt måste jag säga och känns konstigt, men det är alltid trevligt att fylla år!

Iallafall så spenderades gårdagens kväll med härliga tjejer och det var supermysigt. Tack till Ella som helt enkelt är underbar och för övrigt bakar en syndigt god kladdkaka....

Dagen isig har börjat underbart, med något som jag älskar i form av frukost på sängen och uppvaktande av familjen. Jag älskar er så mycket!
Senare idag blir det brorsans fotbollsmatch följt av middag med familjen och släkten och firande med allt vad det innebär. När de gäller
de fina inslgna sakerna och tingen fanns en kamera! Blev jätteglad, nu är det dags att utforska livet genom linsen. Sedan är presenten med stort P, USA-året. Att få möjligheten att åka är något som jag tackar för med hela mitt hjärta.

Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: Katt

Grattis!!!! :D

Postat av: Alexandra

GRATTIS ANNA!!! :D

2011-02-26 @ 16:46:04
Postat av: Miranda

sv: Tack! :D

2011-02-27 @ 12:49:54
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Grattis!

Får ta och se den då, haha :)

2011-02-27 @ 18:56:51
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0