Sjuk





Tummen ned för att inleda lovet med att vara sjuk.... blä på det och en konstig känsla att jag som annars är så sockersugen knappt känner för något. Det känns deppigt  
Något som man alltid känner för däremot är avsnitt av Vänner! En av mina absoluta favoritserier och här har vi förmågan att göra avsnitt som man kan se hur många gånger som helst utan att de blir tråkiga. Jag kommer ihåg besvikelsen när jag förstod att Central Perk inte fanns på riktigt! Tänk vad härligt om man hade kunnat trava in från Central Park och beställa en kaffe samtidigt som man stöter på Monica eller någon annan i det härliga gänget! 


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Vänner är bäst :) Krya på dig!

2011-02-20 @ 21:45:25
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0