Everything you need, you already have it inside you

Började dagen med ett träningspass och tog det sedan lugnt ett tag med Alexandra, det är alltid lika trevligt må jag säga att få en pratstund med dig min vän! Sedan är vädret rätt så segt här och när det töar så kommer allt hm, äckligt fram. Just nu tror jag att många här går omkring och är smått förbannade på hundägare som inte plockar upp efter hunden! Vår gata är kanske 100 meter och där måste det nog vara rekord. Så pass att tidningen kom för att skriva en artikel om det förra året och räknade! Jag och lillebrorsan kände oss som färgglada gubbar i ett Super Mario spel där man får hoppa för att ta sig fram. Nej, skämt åsido, det är inte hela världen, men lite äckligt är det allt.
På tal om TV-spel så har jag blivit upplärd av lillebrorsan att spela hockey och fotbollsspel. Kan säga som så att jag inte direkt är så bra och får hela tiden ta emot stryk, men man lär sig mer och mer. När det gäller NHL så får man veta mycket om just lagen i USA och vilka spelare man ska hålla koll på. Tanken slog mig att man kanske får möjlighet att gå på en riktig match där borta i staterna, det hade varit väldans häftigt. Speciellt då svenskarna är så populära i lagen. 

Nu tänkte jag hjälpa till att laga lite mat, för att sedan äta middag med familjen, mysigt. Sedan är det dags för filmkväll med Hannah och Malin!

Vi hörs!

      

Sådan syster, sådan bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0