Cheek to cheek

Har nu kommit hem till Malung igen efter några härliga dagar i skogen och stugan. Dagarna har spenderats med bad, fiskning, kolbotten (en sorts mumsiga pannkakor) och kortspel i massor! Lillebror fick iallafall verkligen utklassa oss alla kan man lugnt säga!

Som sagt en snabb vända in till byn igen för på tisdag bär det av till huvudstaden för ett besök på ambassaden! Ska dit på onsdag så vi passar på att ta en vända till Allsång på Skansen först. Känns lite nervöst måste jag säga, speciellt då jag känner mig tillräckliget bra för att känna att risken är rätt stor att något kan glömmas.... Håll tummarna för att det går vägen!
Mamma och pappa som kommer hit snart nämnde även något om att flygtider har kommit! Wow, ska bli spännande!


Världens bästa Evelina på världens bästa Peace and Love






I härliga stugan. Jag gillar att den sköna lässtunden slutade pladask på marken.



Hoppas att allt är finemang med er alla!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kjartanvilja

Really enjoy your website. Thank You.

2012-08-17 @ 06:57:06
URL: http://kjartanvilja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0