Kärlek

Nu är jag hemma hos farmor och farfar efter en helt fantastisk festivalvecka med musik i mängder, härligt sällskap, glada människor och kärlek i massor! 
Festivalen blev underbar inte minst tack vare en viss Evelina som alltid är lika amazing och familjen Ljungqvist som lät mig vara inneboende!
Jag tar med mig alla nya människor och det är även tack vare dem som grädden på moset i form av efterstädningen inte blev så farlig iallafall!

Nu beger vi oss snart till stugan, och det ska bli härligt värre! Att komma och bara ta det 100% lugnt i skogen känns välkommet.
Ingen täckning där inte så blir lite frånvarande (än en gång) ett tag framöver.


Kan inte lägga upp bilder för tillfället, men det kommer! 

Kärlek till er alla <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0