Det andra året....

var året då

man lärde känna fina Hannah, Linn och Anton

Fick en härlig italienare i klassen, Alessandro!  

man slängde sig in i ett FN-rollspel och blev biten av organisationen och alla härliga människor

vi hade mer att göra än någonsin 
  
vi i familjen fick ta emot en fransyska och man fick en vän för livet i form av Océane

vi svenskar intog Frankrike

man fick fira många nybakade 18-åringar  

vi spelade beachhandboll och hade det hur kul som helst fast resultaten uteblev

man kom ett steg närmare den amerikanska drömmen

Vi kom närmare varandra i klassen  
 



Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej, jag är ledsen att jag inte svarat på din kommentar men har inte varit inne på bloggen sen det sista inlägget... Ja, jag är Louise syster och ska absolut hälsa henne det. Ha det underbart!

Kram

2011-06-12 @ 00:11:30
URL: http://madebyalicia.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ja, jag tror det blir toppen! Är supernöjd :D Har du fått din placering än? :)

2011-06-12 @ 12:14:09
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0