Fotbollar och en glad italienare

Har haft några fina dagar med gott och vaaaarmt väder. Vi hade det härligt på Williams fotbollscup i Höllviken och killarna spelade verkligen jättebra! Jag är så stolt över er! Man kan lugnt säga att det var en ordentlig hejarklack och jag älskar när man dras in i spelet. Åh, känner mig själv sugen på att spela och få uppleva den goa känslan att kämpa tillsammans i ett lag och dessutom få möjlighet att åka på cuper! Wow, det var tider när man sov och svettades i en gympasal....  

The big event igår var överraskningsfesten för vår goa italienare och utbytesstudent och lyckat blev det! God mat, härligt sällskap och Alessandros lyckliga ögon som pricken över i:et förgyllde dagen! Så något som började lite stressigt blev tillslut bra och det kändes väldigt american style då vi gömde oss och ropade överraskning!

Här kommer lite bilder


Yees!


Söta grabbar


En paff och glad Alessandro


Helsingborg i mitt hjärta!



Kramar till er alla underbaringar!


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Italienare är alltid så snygga! Höllviken är förresten så mysigt :)

2011-06-08 @ 21:29:03
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0