Ledighet väntar

Varit en stressig tid så blir underbart härligt att gå på ledighet ett litet tag. Gick precis upp och snart kommer Williams kompisar och hans familj för att hämta upp mig då vi ska bege oss till Williams fotbollscup! Ska bli mysigt och jag kommer nog inte ha tillgång till internet på ett tag.

Under veckan har vi förutom skolan även hunnit med att vara med på beachhandboll! Var verkligen hur kul som helst och tillsammans med härligt väder blev det kanon. Först spelade vår årskurs och sedan var jag och hejade på Williams klass. Man kan nog säga som så att det gick bra mycket bättre för Williams lag än för oss, men roligt hade vi iallafall!

Men nu är det dags att bli en hejande big sis och jag hopppas att Williams lag går vidare! 

Okej, men snart måste jag ta och bege mig, men ha en underbar ledighet!



Glada miner i Williams lag efter seger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0