Walk the line

Har precis kommit hem efter en heldag på sommarstället med familjen. Jättemysigt och med prima väder, härligt! Gick till Nimis (Lars Vilks har konstruerat och byggt med massvis av träbrädor sitt egna land. Det är en utmaning att ta sig fram och här kan man verkligen klättra!) Tillsammans med att ha hållt igång och lekt med lillebrorsan och hans kompis (som för övrigt även har hunnit med en fotbollsträning i morse) så är jag officiellt helt slut! 

Nu tänkte jag fixa lite med visumet då underlaget kom för någon vecka sedan. Jag är lite smått förvirrad och hoppas att det snart klarnar upp. Man ska fylla i ansökan på nätet och det gäller att ha allt rätt och det är en hel radda frågor. Har precis börjat att fylla i det och kan redan knappt räkna till hur många gånger man är tvungen att fylla i nationaliteten.

Ibland kommer jag på mig själv med att inte riktigt förstå att jag verkligen ska bege mig till andra sidan Atlanten, det känns inte som att det är på riktigt. Man har sett fram emot det så länge och nu är det inte så lång tid kvar, skräckblandad förtjusning med andra ord! 

 
Googlad bild, men här har vi Nimis

Hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0