Den elfte november tvåtusenelva

Hejsan ni alla underbara!
Fredag, vilket verkligen gillas. Det är även den elfte november 2011, vilket är häftigt!
Vi hade en kort dag i skolan, hade min presentation i photography/ yearbook klassen idag och var nervös (som jag så ofta är!)
När vi sedan slutade vid två tiden så bestämde jag och Lucie oss för att ta skolbussen hem till mig. Jag är verkligen glad att jag har en person som Lucie här, hon är en sådan fin vän och en klippa! Inte nog med det så är vi båda ganska tokiga, så det blir många roliga stunder!
Iallafall så tog vi oss hem och väl hemma blev det filmtittande och inte vilket film som helst, utan Mamma Mia! Åh, känslor angående Sverige på hög nivå får jag säga! Längtar efter er!
Imorgon ska vi (och antagligen en stor del av Twin Bridges) bege oss till Ennis för att heja fram killarna som ska spela American football! Om de vinner så går de till final för att bli bäst i Montana i vår klassordning på skolan (vi är i den minsta ordningen klass C)!
Det skulle verkligen vara häftigt så jag hoppas att de vinner!
Ska snart krypa till sängs tänkte jag!
Vill också säga att jag älskar er, familjen, vännerna, ni är underbara på alla sätt och vis!
All min kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0