Happy Halloween!

Happy Halloween till er alla!
Idag är det den sista dagen i oktober vilket betyder Halloween här i staterna och det har varit en helfestlig dag må jag säga!
Började med skolan som gick framåt, dock började vi med de så kallade "unknowns" på biologin. Det är när vi får en okänd typ av bakterie och sedan ska vi genom alla dessa test vi har gjort en så länge få reda på vilken sort det är. Hm, kan sammanfattas som en procedur där mycket kan gå snett, så det är minst sagt klurigt!
Efter skolan så tog jag och Lucie bussen hem för att efter lite läxor göra oss redo för Trick or Treat. Tydligen så är det inte så många här i vår ålder som gör det, men vi tänkte att vi kör på!
Så vampyren Lucie och jag i form av en pirat gav oss ut här i Twin. Det var verkligen roligt och annorlunda! Här är i princip alla redo och tar gärna emot än, även om det kanske ser lite skumt ut att vi travade omkring där bland alla söta och yngre barn!
Men vi hade skoj och nu har vi upplevt en äkta amerikansk Halloween! Kan också tilläggas att jag har ätit way to much godis....Jag som skulle vara nyttig, hm, antar att jag får börja en annan dag!
Pussar och kramar till er alla!
De yngre barnens parad i skolan!
Suddig bild, men var bara tvungen att lägga in hur söt vårt bi Britney var!
Jag och Lucie!
Godis!

Kommentarer
Postat av: linnéa u

happy halloween! åh jag hade verkligen velat fira halloween i usa, är ju en helt annan sak än här hemma :)



laddar du upp bilderna via blogg.se anna? för isåfall kan du väl välja "bredd", under där det står välj fil när du laddar upp, till 500 istället så blir bilderna större så att man ser ännu mer! :D

2011-11-01 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0