Hej från mig!

Vy från vägen hem från skolan!
Ännu en måndag vilket är lite segt, men det är en ny vecka och nya tag!
Känner mig lite halvkrasslig med ont i halsen, dricker te och knaprar halstabletter så hoppas att det ska bli bättre!
Imorgon ska vi med FCCLA-gruppen bege oss till Dillon för att få gå på föreläsningar och lite annat. Ska jag vara helt ärlig så förstår jag inte riktigt vad det handlar om (så är det ofta för mig här nuförtiden dock, så inget nytt!) men jag tror att det blir skojigt!
Har även börjat lite smått med våra Christmas Concert i Applied Music klassen, det kommer att bli spännande och jag hoppas att det blir bra!
På tal om musik så ska min coola farbror spela i New York imorgon! Jag håller alla tummar jag kan för dig Fredda, du är bäst! Passar på att promota för honom lite här, här är hans egna sång Morning Comes!

Morning Comes by Superfied

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0