Smile and say cheese!

En lång dag i skolan, har gått runt med ett leende på läpparna då det har vankats foton både individuella till skolan och lagbilder till volleybollen. Har ingen aning hur de tillslut blev, men man får hoppas på det bästa!
Sedan var det att bege sig direkt till skolans gym för att spela volleyboll, den här gången mot Whitehall. Både varsity och junoir varsity vann, så det var roligt! Jag började dock med att få bollen i huvudet, menmen....
Nu ska jag ta tag i lite homework, har segat som bara den idag, men har knappt ork till det. Pippi ser också ut att vara ganska så slut, hon ligger här i mitt rum och vilar!
Jag vill att ni ska veta att ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Även många "smiles" från Skåneland till våran goa tös "over there"! :D

DU ÄR BÄST! Kraaaaaam

2011-10-12 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0