Trick or Treat!

Hejsan alla!
Har varit full rulle och ganska tokiga och oplanerade dagar så har knappt hunnit hämta andan! Så tänkte här komma med en liten sammanfattning och ta allting från början!
Igår så kom vi till skolan som vanligt och ganska så trött som man ofta är under måndagar. Döm av min förvåning då jag får reda på att vi tydligen har en volleyboll match under dagen, borta i Boulder! Så det belv lite klurigt då jag hade på mig vanliga blåjeans, vilket man inte får ha när vi i skolan ska åka någonstans. Så skolans dresscode, med finbyxor eller kjol gäller för att ens få stiga på bussen!
Men som tur var så kunde vi improvisera och jag fick gå hem till Tess under rasten för att låna en kjol, så fick tillslut följa med!
Matcherna var riktigt roliga, vi spelade både c-squad, junoir varsity och varsity. Spelade i c-squad och fick över två serves, vilket var dagens höjdpunkt! Dock så förlorade vi, men det gick ända till fem set, så det var spännande!
Så efter en sen hemkomst igår var alla spelare ganska så slut idag.
Idag hade vi volleyboll träning, vilket var svettigt och kul och sedan så samlades vi alla som är med i FCCLA (Family, career, community leaders of America) för att gå Trick or Treat. Vi skulle då gå i grupper till olika hus för att be om burkmat som vi försöker samla in till ett hem för människor som är hotade och behöver någonstans att bo där de känner sig trygga. Så vi gick runt och knackade dörr och tillsammans fick vi ihop ganska så mycket mat i olika former!
Alyssa, Rachel och Lexi redo för Trick or Treat
Vår grupp med lite av det insamlade!
Nu ska jag försöka ta igen lite sömn, fick även en förfrågan om att lägga in mitt personliga brev som jag skrev i ansökningsblanketten, det ska jag absolut göra!
Älskar er! Kramar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0