All set!

Har varit en fullspäckad dag och nu är jag verkligen helt slut!
Vi var först i skolan till ungefär kvart i två och sedan bar det iväg till Ennis för volleyballmatcher! Efter en 45 minuters bussresa (tycker det är lite häftigt att de har en egen sportbuss med Twin Bridges loggan på;)) kom vi fram.
Jag spelade inte då jag inte har kommit upp i så många träningar det krävs än så satsade på att vara bänkvärmare och fylla vattenflaskor!
Men måste bara säga, vilka matcher! Alla tre lagen, här går de från c-squad, via junior varsity och tillslist till högsta, varsity spelade hur bra som helst och alla tre matcherna vann vi!
Höjdpunkten var när varsity, som är där de som har spelat längst spelar skulle möta rivalen Ennis. Tydligen så har de inte vunnit över dem på något år så det var nervösa tjejer som gick in på planen!
Nog var matchen nervös alltid!
De vann första set, medan Ennis vann andra och tredje. Så för att att inte förlora behövde laget vinna fjärde och det gjorde de!
Så eftersom det var bäst av fem, blev den femte den avgörande efter två-två i set. Efter ett härligt spel vann tillslut Twin Bridges med ca 25 mot 23 tror jag, det var jämt som in i iallafall!
Nu måste jag nog ta och sova, imorgon väntar en annan lång resa på ca tre timmar med volleyball-laget, men hoppas det går bra!
Glada tjejer i bussen!
Kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Anna,

Vilket äventyr du har hamnat i!!! Superspännande att läsa din blogg och följa dig på din härliga tid i USA!!!! Njut av tiden, sköt om dig väl och ha det så jättebäst!! Kram kram

//Melker i HIF:s mamma

2011-09-02 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0