Home games!

Fredag and that´s great! På fredagar har vi en lite kortare dag, vi slutar klockan två istället för ca halv fyra så det är super!
Då det äntligen var dags för den första volleballmatchen hemma hade vi inte någon träning så det blev en tidig hemkomst med Jody. Passade på att ta en joggingrunda med Pippi och sedan gjorde jag även chokladbollar som jag tänkte bjuda laget på! De blev lite misslyckade, men de gick ned här hemma iallafall!
Så sedan var det dags för volleyballmatchen här i Twin Bridges mot Lima (det är lite häftigt farmor och farfar!) Laget vann så det var roligt, bonus var att chokladbollarna också gick hem!
Efter det så gick vi till football-planen för att heja fram American football laget till seger mot Sheridan. Jag förstår fortfarande inte mycket, men det är roligt och idag vann de så det var extra skoj.
Imorgon är det återigen dags för volleyboll och det kommer att bli en lååååång dag. Vi ska träffas, håll i hatten nu, så tidigt som kvart i sex på morgonen! Jag gissar att det kommer att bli lite sovtid på bussen mot Philipsburg dit vi ska!
Så ska ta och gå och lägga mig nu!
Go for it!
Band innan footballmatchen
Söta cheerleaders! De finns på RIKTIGT!
Let´s go!
Puss och kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Faster

Har inte varit in här på några dar, Zira tar en hel del uppmärksamhet av mig nu -är som att ha en bebis... men mysigt! :)

Ha det så bra, gumman! Ska du inte testa cheer leader oxå? ;)

Puss o kram! Faster

2011-09-10 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0