Lady falcons!

Hejsan!
.
Ett litet inlägg från en lagom trött Anna Montana. Förstår dock inte riktigt varför jag är så trött då vi idag faktiskt fick ledigt från basketen (eller ja, endast vi som inte spelar i varsity). På tal om basketen så är det inte så långt kvar nu av säsongen, vilket känns riktigt tradigt!
Vi har två matcher denna vecka, på torsdag mot Ennis och på fredag mot Manhattan Christian, vilket kommer att bli två jämna matcher! Nästa vecka är det sista matchveckan för oss i juniorvarsity då vi spelar mot Lima på fredagen och mot Sheridan på lördagen. Vi kan kanske få någon mer match inklämd, menmen.
Men annars så är det sedan dags för turneringar för varsity-laget, först district, om de går vidare blir det divisionals och förhoppningsvis går de vidare från det till state!
.
Förresten så har våra lagbilder kommit, sorry för dålig kvalité, försökte mig på att fota fotot så det blev sisådär!
Tänkte passa på att presentera mina härliga lagmedlemmar!
Övre raden från vänster: Peyton, Alison, Shelby, Morgan, Britney, Cate
Mellanraden: Desi, Kelsie, Lucie, Kristen, Abby, Julia, Katie
Sittande: Stephanie, Sara, jag, Paige
Liggande: Hannah, Haylee

Kommentarer
Postat av: Fredrik och Vanja

GO FALCONS!!!!

2012-03-10 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0