Nyårsfirande!

Nytt år och nya möjligheter!
Jag hoppas att ni alla hade en underbar nyårsafton med allt vad det innebär. Här har det varit trevligt som bara den! Jag och Lucie hade inte direkt något planerat först, men det löste sig och har träffat många fina personer!
.
I fredags efter träningen så fick vi veta att kyrkan här i Twin hade ett såkallat Lock In som innebär att man stannar där under natten, äter, spelar spel och bara umgås.
Så vi begav oss dit och hade det riktigt kul!
Det var riktigt fint ordnat och riktigt kul! Åt massor av god mat, spelade kort och mer kort, dansade (ett nytt mål är att lära mig en speciell "cowboydans" som de har här!) och skrattade mycket bland annat. Träffade några riktigt roliga och trevliga tjejer från grannorten Sheridan så det skrattades en massa!
Jag och Lucie lyckades hålla oss upp till ca 6.30 eller något sådant innan vi slocknade på bordet!
.
Sedan på nyårsafton så blev det i princip sömn under dagen och sedan fick jag fira lite svenskt nyår med min älskade familj på skype, älskar er Mats, Annette, mormor, morfar, mamma, William, pappa!
Med sedan ca åtta timmar kvar tills det var staternas tur så hann jag och Lucie med att bege oss till hennes hus för att göra oss iordning innan det var dags att åka till Mikaylas hus.
Måste bara berätta för er om Mikayla! Hon är absolut en av de sötaste och snällaste tjejerna jag har träffat! Lägg till att hon älskar rosa och grisar (hon har ett "grisrum" fyllt med sin samling av dem!).
Så jag, Lucie, Mikayla, Alyssa och Leah spenderade kvällen med filmtittande och runt midnatt så var det dags att se "The ball drop" i ett fullproppat Times Square.
Det är då de som en nedräkning för året låter en stor, lysande boll glida ned för en pinne i centrum av New York och sedan är det ett nytt år!
.
Sedan blev det mer filmtittande och jag och Leah somande medans Lucie och Mikayla flummade runt!
Det var et lugnt firande, men mysigt!
.
Kortspel. Hallie, Woody och Deisha (som för övrigt är väldigt lik en viss Rihanna!)
.
Mer spel, även här Hallie och Alison
Man kan ha kul på morgonkvisten i pyjamasbyxor och med en kamera!
Min favorit getting ready!
The ball is dropping!
Sötnosarna Mikayla och Leah! De är för goa tjejer de!
.
All min kärlek till er!
Anna <3

Kommentarer
Postat av: mamma

GOTT NYTT ÅR.......;D!!!!!!!

"Vad vore världen i all sin glans om inte våran underbara Anna fanns"!! Älskar dig, hjärtat!!<3

KRAM mamma!:)

2012-01-02 @ 08:13:41
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej go´a Anna! God fortsättning på 2012 <3<3<3

Så fint din julklapp passar dig! Jättesnyggt.

Kramar/Farmor

2012-01-03 @ 09:14:36
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0