Äntligen helg!

Hej alla!
.
Har överlevt skolveckan och är nu tacksam för helgen!
Har varit stressigt, men jag måste ändå säga att jag nog hade det tur när det gäller testen. Många andra hade test i alla ämnen, något som jag klarade undan.
.
Iallafall för att sammanfatta veckan så har det varit test och basket så det heter duga!
Gick okej på testen, men det var klurigt!
.
Igår som en avslutning på testveckan så slutade vi efter lunch och sedan bar det av till Harrison där en basketmatch väntade! Det var riktigt bra matcher och vi vann så det var roligt!
Träffade även Oona som är en utbytesstudent från Finland och som är cheerleader där för Harrison så det var extra kul!
.
Nu ska jag skynda mig för snart tar vi bilen in till Twin för att spela ännu en basketmatch, denna gången mot Gardiner!
.
Ha en underbar lördag!
Kärlek till er alla!
Lucie, Desi och Katie är intresserade av matchen!
Söta Oona från Finland. Hon kan prata lite svenska förresten!
Frukost idag. Blir alltid lika glad då jag hittar jordgubbar och blåbär i kylen!
Redo för matchen! Lady Falcons here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0