There´s a first time for everything!

Hejsan!
.
Söndag idag och jag kan knappt förstå hur fort allting går. Helgerna har en tendens att flyga iväg!
.
Basketmatcher i torsdags, fredags och igår som vi vann (spelade dock inte igår utan hade det ärofyllda uppdraget att fylla vattenklaskor och vika ihop uppvärmningskläder, hihi!)
.
Alexis och hennes pojkvän Luke är här, så det är fullt hus, vilket är roligt
.
Idag så har jag skypat med älskade familjen. Älskar er så mycket! Mottagningen var inte den bästa kan man lugnt säga, men det är okej.
Har även umgåtts med en otroligt gullig tjej, Bailey då hon erbjöd mig privata ridlektioner! Nervöst då min karriär när det gäller ridning inte direkt är lång om man säger så!
Hon är iallafall jättecool och duktig på det så det gick bra och roligt som bara den var det också, även om det var kallt! Hon satsar själv på rodeo här och något som heter roping. Det är i princip då man rider och med ett lasso försöker att fånga en ko, det ser klurigt ut men riktigt häftigt!
.
På tal om kossor så har den första lilla kalven här kommit till världen! Igår kväll så föddes den och vi imorse fick jag se en första glimt av den lilla! Och så söt han var! Svart och liten låg den där i uthuset bland halmen och när vi kom hem fick den för sig att det var dags att gå lite. Så på smala och darriga ben gick han omkring där inne. Supersöt!
l
Liten en dagars gammal bebis!
På skakiga ben med Ty som hjälp
Hästen jag red, som passande nog heter Safeway!
Påpälsad och redo!
Det här är då jag och Bailey. Nja, inte direkt.... Bailey är det häftiga tjejen i blått som
gör roping tillsammans med sin partner Madison!
.
Tusen kramar och pussar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0