Get cha head in the game!

Hejsan!
.
Sitter här och försöker få lite läxor gjorda, har dock fastnat lite på facebook och andra trevliga sidor, ajabaja Anna. Dagen har annars varit ganska så lång. Tog skolbussen till skolan idag och efter alla lektioner var det träning som vanligt. Har dock lite problem med mitt ben så kunde inte riktigt vara med, vilket var lite tradigt.
.
Är mycket basket i görningen nu kan man säga. Vi i juniorvarsity hade en match igår borta mot Three Forks (spelade dock ej på grund av det dumma benet) och både killarna och tjejerna hade riktigt jämna matcher! Vi vann med endast några poäng efter att Abby satte en 3-poängare i slutminuten och killarnas match fick till och med gå till övertid innan de lyckades vinna med ett poäng!
Vi har en match imorgon igen borta mot Shields Valley, vilket innebär en ganska så lång bussresa på ca två och en halv timme enkel resa. Jag får se hur det känns imorgon, förhoppningsvis kan jag spela.
Och sedan på fredag väntar Lima här i Twin och på lördag är det dags att spela mot grannorten Sheridan, men de har inget juniorvarsity så då blir det att heja fram the varsity team istället.
.
Dags att fortsätta med lite pluggande!
.
Pussar och kramar i massor!
.
Desi, jag och Lucie i Three Forks efter matchen!
Hade hoppats att jag kunde vara lite mer som en viss dreamy Troy....
Dock måste jag säga att vi har en "egen" Troy i skolan, han är en av stjärnorna
i basketaget och son till vår basketcoach/mattelärare!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hallå där!!!! Det finns inga "dumma ben"! Var nu snäll mot ditt ben, prata snällt o visa förståelse om det behöver vila,så kommer benet att känna att du tar hand om hela dig på ett kärleksfullt sätt!!! ; )

Kram!

2012-01-12 @ 11:02:33
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0