Semestertest!

Känner mig lite halvt om halvt stressad kan man lugnt säga. Denna veckan i skolan är inte nådig då det väntas semestertest.
Detta är schemat som gäller för dagarna:
.
Tuesday:
1st period-4th period normal classes.
11.55-12.35: Lunch
12.35- 1.30: 7th period instead of 5th (knasigt värre, men det är för att kemiklassen ska kunna klämma in ett prov innan deras "riktiga" semestertest på onsdag. Tycker synd om dem så de har två test på raken.
1.30-2.00: Studytime
2.00-end of day: 6th period: 6th period semestertest. Biologi för min del.
.
Wednesday:
1st period: 1st period semestertest. US history
3rd period: 3rd period semestertest. Jag har Applied Music då och där har vi inget test.
Lunch
5th period: 5th period semestertest. Chemistry lab, men inget test.
7th period: 7th period semestertest. Digital photography/yearbook. Har en uppgift vi gör just nu så det är istället för ett test
.
Thursday:
Regular schoolday
.
Friday:
2nd period: 2nd period semestertest. English, där vi har en shortstory istället
4th period: 4th period semestertest. Trigonometry så där väntas ett test.
Lunch och slutar efter det.
.
Är nervös, så håll tummarna för att jag överlever veckan! Har dock varit och fått en lugnande behandling idag i form av en massage för benet. Åh, det var riktigt härligt och jag somande nästan! Man önskar nästan att man hade en dubbel uppsättning ben då det var så härligt!
.
Ska fortsätta plugga nu, känner inte direkt för det kan man säga, menmen!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gumma, du gör alltid ditt bästa... känn in ett lugn det hjälper, jag kan ,jag är inte rädd,typ!!!!:/

-Det blir som det blir, eller? Kör på! :)

KRAAAAM mamma<3

2012-01-17 @ 07:39:16
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hejsan på dejsan! Lycka till, detta är spännande att göra, för du har alla förutsättningar i världen.

Så bra att du kände dig bättre av massagen.

Massor av kramar, vi håller tummarna hela veckan : )

2012-01-17 @ 08:53:37
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: angelica

Tack snälla du!

2012-01-18 @ 10:03:21
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0