Time for school again

Tjolahopp!
Idag är det trist nog sista dagen på jullovet för oss innan allvaret börjar igen imorgon. Känner mig inte direkt förberedd må jag säga, men det är bara att köra på!
.
Det har annars varit en lugn dag idag, har haft basketträning, tufft, tufft och sedan då det har varit en sådan vacker dag så promenerade jag till ranchen.
.
Måste bara rekommendera en riktigt bra bokserie, som är väldigt populär här just nu. Den första boken heter The hunger games eller Hungerspelen och är skriven av Suzanne Collins.
En bok som man fastnar i och jag rekommenderar den varmt. Har precis börjat på den andra boken, och är förväntansfull!
Extra spännande då filmatiseringen kommer ut i mars i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0